כול מה שרציתם לשאול


שאלות ותשובות- הקדמה

הדף הזה נוצר בעקבות המון שאלות שנשאלות על ידי הלקוחות שלי. בגלל שרוב השאלות חוזרות על עצמן, ראיתי לנכון להציג אותן כאן, כדי שכולם ילמדו מהן. כמובן שתמיד יהיו שאלות גם מעבר למה שמוצג כאן, וזה מצוין! אני אישית מברכת לקוח ששואל ויודע מה הוא רוצה. ולכן ממני באהבה, שאלות נפוצות בתחום השיווק הדיגיטלי והתשובות, להנאתכם. אם יש לכם הערות/ שאלות נוספות, אתם מוזמנים לפנות אלי בטלפון או ליצור איתי קשר בכול אחת מהאפשרויות עומדות לרשותכם באתר.

איך ניתן לזהות מקדם אתרים טוב?

מקדם אתרים שעובד בצורה מקצועית קודם כול יתמקד באתר שלכם. עליו להתייחס לשלושה נקודות חשובות שמהוות בסיס לעבודה טובה:
1. סקר שוק של ביטויי מפתח בגוגל
2. תוכן איכותי ורלוונטי עבור האתר שלכם
3. אופטימיזציה (התאמת האתר לדרישות מנוע החיפוש)
מקדם שיבחר להתעלם מהנקודות הנ"ל או אפילו מאחת מהן, סביר להניח שיספק עבודה לא יסודית ולא מקצועית עבור לקוחותיו.

ממה מורכב המחיר של קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני מתומחר בדרך כלל על בסיס חודשי. המחיר מייצג את ההשקעה הכספית הנדרשת לקידום האתר שלכם. במילים אחרות, קצב ההתקדמות של קידום האתר, תלוי בתקציב הקידום באופן ישיר.

יש לי עסק צעיר, ממה עדיף להתחיל גוגל או פייסבוק?

במידה ומדובר על תקציב מאוד מוגבל, התשובה לשאלה הזו תלויה באופי העסק. ישנם תחומי פעילות שבהם פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות בהחלט מספקות את העבודה, ואילו תחומים אחרים בהם נדרש לבנות אתר מסודר ולקדם אותו בגוגל. במידה ויש תקציב סביר לעבוד איתו, אני תמיד אומרת שרשתות חברתיות הם לא תחליף לאתר אינטרנט והופעה בגוגל, אלא כלי משלים, על כן השילוב ביניהם הוא המומלץ ביותר.

איך אני יכול לדעת האם האתר שלי מתאים לקדום אורגני?

לוודא שאתר האינטרנט שלכם מתאים לקידום, זו העבודה של המקדם. במידה ואתם שוקלים לקדם את האתר שלכם, יש להפנות את השאלה הזו למקדם האתרים שבחרתם. המקדם מצידו צריך לבצע אופטימיזציה לאתר. במסגרתה הוא יעבור על הקודים של האתר, המבנה, התוכן והטכנולוגיה ויחזיר לכם תשובה מסודרת ומפורטת לגבי השינויים ו/או התוספות שיש לבצע באתר אם בכלל.

כל הזכויות שמורות © Web Leader מובילים עסקים להצלחה!

054-4433616